عمل لاغری جواد خیابانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 فروردين 1401
بازدید : 187
نویسنده : mozhgan

جراحی لاغری دکترعبدو چگونه است؟ عمل لاغری  برای چه کسانی مناسب است ؟ عمل لاغری  عوارض و معایب آن ؟ عمل لاغری و تاثیر آن در زیبایی اندام چیست؟

چاقی چیست؟

چاقی به‌عنوان شاخص توده بدنی (BMI) بیشتر از شماره 30 یا بیشتر تعریف می‌شود. BMI معیار اندازه‌گیری وزن شما نسبت به قد شماست. چاقی کلاس 1 به معنی BMI 30 تا 35، چاقی کلاس 2 BMI 35 تا 40 و چاقی کلاس 3 BMI 40 یا بیشتر است. کلاس‌های 2 و 3  که به آن چاقی شدید نیز گفته می‌شود، معمولاً درمان آن با رژیم غذایی و ورزش به‌سختی انجام می‌شود.

بیشتربخوانید... مینی بای پس معده

جراحی چاقی چیست؟

جراحی چاقی یک نوع جراحی است که جراحان با ایجاد تغییراتی در سیستم گوارشی شما به شما در کاهش وزن کمک می‌کند . برخی از انواع جراحی‌های چاقی معده شمارا کوچک‌تر می‌کند، به شما اجازه می‌دهد هم‌زمان غذا بخورید و بنوشید و احساس سیری زودتر داشته باشید. سایر جراحی‌های چاقی نیز روده کوچک شمارا تغییر می‌دهد  بخشی از بدن که کالری و مواد مغذی غذاها و نوشیدنی‌ها را جذب می‌کند. جراحی چاقی ممکن است یک گزینه برای کاهش وزن و لاغری شما باشد اگر چاقی شدید داشته باشید و نتوانسته‌اید وزن خود را کاهش دهید یا وزن خود را که ازدست‌داده‌اید به دست آورید می‌توانید با استفاده از روش‌های دیگر مانند تغییر سبک زندگی یا مصرف داروها آن‌ها رو به دست آورید. در صورت داشتن مشکلات جدی بهداشتی، مانند دیابت نوع 2 یا آپنه خواب، مربوط به چاقی، جراحی چاقی نیز ممکن است یک گزینه برای کاهش وزن و لاغری باشد . جراحی چاقی می‌تواند بسیاری از شرایط پزشکی مرتبط با چاقی، به‌ویژه دیابت نوع 2 را بهبود بخشد.  

هزینه جراحی چاقی چقدر است؟

به‌طور متوسط ​​هزینه عمل های لاغری جدید بین چند میلیون تومان هزینه دارد هزینه جراحی چاقی بستگی به نوع جراحی و متخصص جراحی لاغری شما دارد و آیا مشکلات مرتبط با جراحی دارید. هزینه‌ها ممکن است بر اساس محل زندگی شما بیشتر یا کمتر باشد. مبلغی که بیمه پزشکی شما پرداخت خواهد کرد، بر اساس ارائه‌دهنده بیمه متفاوت است. در صورت داشتن برخی از معیارها و توصیه پزشک و برخی از برنامه‌ها سه نوع روش جراحی چاقی را شامل می‌شوند: بای پس معده، ساسی بای پس معده ، باند معده و اسلیو معده. برخی از طرح‌های بیمه‌ای ممکن است شمارا ملزم به استفاده از جراحان و مراکز تأییدشده کنند. برخی از بیمه‌ها همچنین از شما می‌خواهند که نشان دهید که با انجام یک برنامه لاغری غیر جرحی قادر به کاهش وزن نیستید یا سایر شرایط را برآورده می‌کنید.

بیشتربخوانید...  شایعات متداول جراحی لاغری

 





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com